Längtan

image

Min bakgrundsbild på mobilen verkar jag aldrig tröttna på. Denna ljuva rosa bollformade zinnia (?).

Jag tog fröer av den trodde jag, men de grodde inte så jag letade efter liknande fröer i påsen med blandade sommarblommor som jag sått från förra året. Hoppas på flera rosa plantor i år (har 7-8 st som fått hjärtblad).

Jag längtar verkligen tills den “optimala rabatten” är på plats. Det kommer att bli så fint sen, med rosa, vitt och ljusblått.

Och rosa Zinnior så klart. (Nästa år köper jag Marylandzinnia – ‘Double Zahara Strawberry’. Så ljuvliga!

Leave a Reply

